Sosyal Medyada 

Sen de

Var ol...

Dünya genelinde cep telefonu kullanıcı sayısı 4.68 milyar sayısına ulaşılmışken. Sen neden sosyal medyadan uzak duruyorsun. Tüm sportif becerilerini görsel kanallardan insanlara sunmanın tam zamanı.

Sosyal Medyada 

Sen de

Var ol...

Türkiye’de 81.33 Milyonluk nüfusun %67’si internet kullanıcısı. Türkiye’de toplam 54.33.000 internet kullanıcısı bulunuyor.Toplam nüfusun %63’ü aktif sosyal medya kullanıcısı. Türkiye’de toplam 51 Milyon sosyal medya kullanıcısı var.Türkiye’de İnternet kullanıcılarının %90’ı mobil.

Sosyal Medyada 

Sen de

Var ol...

Sosyal medya, içerik dağıtmak ve yeni okuyucuları çekmek ve daha fazla katılım sağlamak için önemli bir araç haline geldi. Sosyal medya araçları, sporu iletişim ve spor pazarlaması gibi birçok farklı yoldan etkiledi.

Sosyal Medyada Sen de

Var ol...

Açıkçası, sosyal medya spor, hayranlar ve sporcular için en önemli araçlardan biridir. Her şeyden önce, bildiğimiz gibi, sosyal medya kullanıcılarının nüfusu son yıllarda çarpıcı bir şekilde artmıştır. İnsanlar sporlara katılabilir, favori atletlerini ve takımlarını takip edebilir ve en güncel spor içeriğini anında alabilir.

Sosyal Medyada Sen de

Var ol...

Spor organizasyonları için sosyal medya kullanmanın avantajı, spor organizasyonlarının ve sporcuların halkla ilişkiler kurmalarına, pazarlama maliyetlerini düşürmelerine ve satışları artırmalarına yardımcı olmalarıdır.

Sosyal Medyada Sen de Var ol...

Sosyal medya spor tutkunları ile bağlantı kurmak için önemli bir araç olarak dikkat çekmiştir. Bireysel spor severler için sosyal medya, spor organizasyonlarıyla iki yönlü iletişimde bulunmak ve diğer kişilerle bilgi alışverişinde bulunmak ve bilgi paylaşmak için çok önemli bir araçtır.

Sosyal Medyada Sen de Var ol...

Sporcular, hayranlarıyla bağlantı kurmak, kişisel bir marka oluşturmak ve kendilerini tanıtmak için vb. Sosyal medyayı kullanmaktan yararlanabilirler. Geleneksel medya ile karşılaştırıldığında, sosyal medya günümüzde maliyeti daha düşüktür, ancak daha verimli ve daha tutarlı şekilde etkilemektedir.

Sosyal Medyada Sen de Var ol...

Günde sadece bir paylaşım sporcuyu aktif hale getirebilir ve bu da ekonomik faydalar sağlar. Ayrıca, sporcunun kendisi de sporla ilgili güncellemelerini paylaşırken daha fazla keyif alabilir, bu da kesinlikle sürdürülebilir bir gelişime yol açacak.

Sosyal Medyada Sen de Var ol...

Sonuçta, sosyal medya hala başlangıç ​​aşamasındadır. Sürekli büyümeye devam edecektir ve sosyal medyanın sporla etkileşimi spor endüstrisindeki en önemli konulardan biridir. Gelin bu büyümeyi beraber sağlayalım. Fikirlerinizi projelerinizi beraber hayata geçirelim.

Sosyal Medyada Sen de Var ol...

Sporseverler, sporcular ve spor organizasyonları sosyal medyayı tanıtmak, iletişim kurmak ve etkileşimde bulunmak için en önemli araç olarak kabul ediyor. Neden bizde bu dünyaya beraber fikirlerimizle adım atmayalım?

Örnek Galeriler

01

BRANDING

02

BERKAY DİNDAR

03

Ultimate Physıc

04

EMRE ERGİN